Once Upon Publishing

Efterfrågar rabattkod

Uppdaterad

Om en kund hör av sig och vill ha en rabattkod

  1. Kontrollera om det pågår en kampanj:

    • Om det finns en aktuell kampanj, uppmuntra användaren att kolla appen eller nyhetsbrevet för att hitta rabattkoden. Om kunden inte prenumererar på nyhetsbrevet, föreslå att de börjar göra det.
    • Om kunden inte kan hitta koden själv, ge dem koden direkt.
  2. Om det inte pågår någon kampanj:

    • Kontrollera först i Admin om användaren redan har en aktiv rabattkod.
    • Om ingen aktiv kod finns, använd template "Ej Kampanj" för att informera kunden om att det för tillfället inte finns någon kampanj, och tipsa om vår välkomstkod om de inte redan har använt den.
  3. Om välkomstkoden är använd:

    • Om användaren redan har använt sin välkomstkod, beklaga och föreslå att de håller utkik efter framtida kampanjer och nyhetsbrev för nya erbjudanden.
  4. Om välkomstkoden inte är använd men har gått ut:

    • Om användaren har en välkomstkod som inte är använd men som har gått ut, gå till Admin och justera koden så att den inte längre har ett slutdatum. Meddela kunden att koden nu är aktiv igen och kan användas.
Guide taggad med: ej giltig kod kampanjkod kod har gått ut rabattkod välkomstkod välkomstkoden
warning Created with Sketch.