Once Upon Publishing

Kundnöjdhetsgaranti

Uppdaterad

Från årsskiftet gick vi live med vår kundnöjdhetsgaranti.

Syfte med nöjdhetsgarantin:

Folk ska känna sig trygga med att testa Once Upon.
Folk ska känna att de vill komma tillbaka till Once Upon.
→ Kunder ska förstå att hen alltid kan höra av sig till oss om det är något som inte blev som hen tänkt.
→ Kunder ska förstå att vi, tillsammans med kunden, också har en skyldighet mot planeten (här kommer de lite suddigare gränsdragningarna in, se exempel nedan under “att tänka på”.)

Att tänka på:

  • Kunden har alltid rätt, MEN vi försöker guida till ett genomtänkt val
  • Hur mycket gör felet på det stora hela? Tänk stavfel i bildtext – livet är fullt av små “fel” och egenheter ...
  • Vi bryr oss om miljön och vill helst inte reproducera om vi kan få kunden att bli nöjd på ett annat sätt. Om ettåringen åt upp en sida i boken – kan man skratta åt det i framtiden?
  • Osv…
warning Created with Sketch.